5 Aralık 2013 Perşembe

Rafet El Roman Ayrilik Dinle

Rafet El Roman Ayrılık Dinle

Rafet El Roman yeni albüm şarkılarını youtube aracılığı ile sizlere aktarıyoruz. Ayrılık isimli şarkıyı sitemizde dinleyebileceksiniz. Albümün çıkmasına günler kala sizlere tanıtımını en hızlı şekilde rapsohbet.blogspot.com adresi olarak yapıyoruz. Rafet El Roman Ayrılık isimli şarkının sözlerini de siz ziyaretçilerimiz için paylaşacağız. Lütfen albümün çıkmasını bekleyiniz...
Rafet El Roman Mümkün Değil Dinle
Posted: 08 May 2013 12:03 PM PDT
Rafet El Roman Mümkün Değil Şarkı Sözleri (Dinlemeniz için video aşağıdadır)

Bilsem döneceğini arz değil hakiketen
Bir zaman can dediğim o insan
Arada neler oldu ne yaşandıysa lakin
İçimdeki ses bana olmaz diyor
Biliyoruz yanıldık yolumuzun sonunda
Yeniden görüşmemiz mümkün değil

Eğer desen sebebini inanmıyorum anlasın
Aramızda ne yaşandı hep isterim öyle kalsın
Bu hüzünlü boş manzara ikimizin sebebidir
O da bilir görüşmemiz mümkün değil

Belki de yanılıyorum kim bilir ne olacak
Yüreğim dur diyor susamıyorum
Geçmişim izi ağır söylesem ne değişir
İçimdeki ses bana olmaz diyor
Biliyoruz yanıldık yolumuzun sonunda
Yeniden görüşmemiz mümkün değil

Eğer desen sebebini inanmıyorum anlasın
Aramızda ne yaşandı hep isterim öyle kalsın
Bu hüzünlü boş manzara ikimizin sebebidir
O da bilir görüşmemiz mümkün değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.